Intenzivní workshop ChatGPT (umělé inteligence od OpenAI) pro marketingové specialisty!
Tento kurz (již šestý v pořadí !) je navržen pro všechny, kteří se chtějí seznámit a využít ChatGPT a další AI nástroje ke zvýšení úspěchu svých značek. Kurz se zaměřuje na osvojení praktických dovedností a technik.
Po dokončení kurzu budou účastníci schopni efektivně začlenit umělou inteligenci do svých marketingových strategií a vytvářet inovativní a konkurenceschopné kampaně. Navíc získají schopnost rozumět a aplikovat AI v různých oblastech marketingu.
Kurz se rozvíjí od stručného úvodu do AI a jeho aplikace v marketingu.
Následně se účastníci seznámí s prvními kroky v používání ChatGPT s desítkami praktických příkladů.
Poté se zaměří na branding, content marketing a design. Dále jak využít tyto nástroje pro sociální sítě, kampaně, vyhledávání, a e-mail marketing.
V závěru kurzu se účastníci seznámí s dalšími oblastmi, kde lze získané znalosti uplatnit - jako je interní komunikace, zákaznický servis, řízení lidských zdrojů (HR), automatizace procesů, e-shopy a tvorba webových stránek.
Délka: 3-4 hodiny
---------------------------------------
Obsah workshopu:
1) Úvod do AI, ChatGPT a OpenAI
2) Praktické využití chatGPT
- co je to Prompt a jak se tvoří - prompt na rady a učení - prompt na úpravu a práci s texty, emaily - prompt na kreativní aktivity (hry, zahrada, recepty)
Martin je odborník s bohatými zkušenostmi v konverzační umělé inteligenci. Od dubna letošního roku vyškolil na chatGPT desítky lidí z komerčního i neziskového sektoru.
Vedl týmy AI ve společnostech AT&T, IBM, a organizoval globální Voice Hackathon. Pracoval na implementaci hlasových asistentů a chatbotů pro renomované organizace, jako jsou Electrolux, ComApp, Český Rozhlas a poskytoval workshopy pro O2, Google a ČSOB.
V současné době pracuje ve společnosti Vodafone kde implementuje nástroje umělé inteligence,
V minulosti se Martin zaměřoval na digitální marketing a nashromáždil cenné zkušenosti v různých sektorech, jako jsou finance (GE Money, Citibank, Raiffeisen), veřejná správa (ČSU, VZP, Ministerstvo financí), zdravotnictví (Eli Lilly, Lexum, MSD, Pfizer) či FMCG (Nestlé) a herní průmysl.
O umělé inteligenci a marketingu přednášel ve Velké Británii, Španělsku, Izraeli, Německu či Polsku. Je ceretifikovaný Google Developer Expert.